Vem stannar kvar i skolan för att spela kort?

Jag har skrattat mycket idag. det kan bero på att jag inte åt frukost. Man hade då kunnat tänka sig att jag skulle bli butter, men det blev jag inte. Kanske var det för att jag satt och tryckte i mig dextrosol som blev över efter fysikslutprovet igår (som btw gick bajs. <-- underbar svenska!), men vad vet jag, vad vet jag..?

Ikväll har jag smakat chips med bearnaisesåssmak. Det smakade inte gott. Inte äckligt heller. det är ungefär som Marabou vinter. Man vet inte riktigt vad det är, men man stoppar det i munnen. Tuggar. Sväljer. Eller i alla fall är det så för mig, men det är kanske bara för att jag är jag.

Jag saknar min pojkvän Simon. Jättemycket. Bara så ni vet.

/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0