Uppsamlingsinlägg

Idag ska jag samla upp de senaste 3 dagarna i några korta meningar.

Min Simon (nej, jag äger inte honom, men han är ju mer min än din, eller hur?) va här i helgen. På lördagen försökte jag guida runt i Malmö så gott jag kunde. Vi var i alla fall nere i västra hamnen och kikade lite. Tog även en fika inne i stan. Hör och häpna; jag drack en smoothie! Den innehåller ju frukt och massa sånt läskigt. Helt sjukt att jag fortfarande lever.

På söndagen kom mina inte så fullt underbara kusiner. Även den lilla bjudningen övrlevde jag. Även Simon. Hela helgen är ett rent mirakel.

Idag har inte hänt så mycket. Jag har hittat en helt fantastisk låt. Min pappa råkade höra den. Det var hans favoritlåt när han var yngre. Coolt. För er som inte vet det så har min pappa och jag väldigt lik musiksmak. Det kan tyckas skumt. Jag tycker det är nice. Här är låten iaf:



/Karin

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha! Varför är jag din idol kvinna? ;) Nice låt förresten!

2010-01-26 @ 19:49:27
URL: http://jennylandqvist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha! Sjukt satsigt, medan fjortisarna ägnar sig åt modebloggar diskuterar jag livet viktiga frågor=)

2010-01-26 @ 20:07:40
URL: http://jennylandqvist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha om jag har tur, fast eftersom ingen vet om att jag har blogg så blir det inte så många ändå=/ Särskrivning ger mig dampryck! Gjorde btw reklam för 365 saker på facebook innan=)

2010-01-26 @ 20:15:33
URL: http://jennylandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0