So long, so long and thanks for all the fish

Jag frågade lite på skämt mina föräldrar om de kunde städa mitt rum, eftersom det såg ut som något sprängts där, och till min förvåning erbjuder sig pappa att göra det! Eller han kunde göra det om jag gick ut med Kelvin resten av veckan (alltså idag och imorgon). Jag tyckte det lät som en bra deal. Så nu har jag ett rum som är så välstädat att man t o m kan se golv, skrivbord och nattduksbord! Helt sjukt.

Jag kan även berätta för er att jag pluggat fysik idag. Lyckades gå igenom de 4 sista kapitlen. Imorgon ska jag klura vidare på de uppgifter jag inte fattade och kolla på två av kapitlena lite extra, eftersom de var krångliga. Jag menar va *** är kraftmoment? Kan någon människa svara på den frågan så att man fattar.

Jag och lillasyster har idag sett "Liftarens guide till galaxen" därav rubriken.


/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0