Pillerlåda

Efter skolan rotade jag runt i vår pillerlåda och hittade en treo. Treo är bland det äckligaste som finns, men min huvudvärk släppte! Kände mig då mogen för att sätta mig och studera fysik. Efter en mycket kort tid kom min huvudvärk tillbaka. Den där äckliga treon jag svalde ner kändes helt plötsligt fruktansvärt onödig. Tog en titt till i vår pillerlåda och hittade en panodil. Panodil är den sämsta värktabletten ever. Slutar nog med att jag letar fram en ipren snart alltså..

Förlåt alla ni som tyckte att ni precis slösade bort lite tid av ert liv på att läsa min huvudvärkstablettshistoria. Förlåt.

/Karin


Kommentarer
Postat av: ida

håkan är bäst! Lyssnar du mycket på honom?

2010-01-12 @ 09:13:35
URL: http://mrsidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0