I efterhand var det ett väldigt konstigt samtalsämne

När vi har lunch i skolan är vi oftast väldigt trötta och flummiga. Detta leder då till väldigt konstiga samtalsämnen. Idag kom vi av någon anledning in på vilka lärare som är tänkbara respektive otänkbara att "umgås" med. Ja, det är rätt sjukt! Citat från detta samtal kommer förmodligen komma upp på Pernillas blogg inom en snar framtid!

Föresten så har jag glömt berätta att jag kom med i Spykens innebandylag i "Slaget om Lund". Matchen, mot Katte, spelas fredag den 29/1 på Högevalls idrottshall klockan 14.00 om ni vill komma och kolla när jag gör bort mig.

/Karin

Kommentarer
Postat av: Mulliiis

åh, vad kul att du kom med :D hihi jag måste komma och kolla :D<3

2010-01-24 @ 22:25:25
URL: http://mulliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0