Effektiv d-dag

Har idag haft d-dag. Denna gången utnyttjade jag den verkligen. På förmiddagen traskade jag runt i hela Staffanstorp och sökte sommarjobb lite här och där. Vid 1 åkte jag in till Lund för att vara med på innebandyträning. Som jag sagt tidigare är det ju andra delen i Slaget om Lund imorgon klockan 14.00 på Högevalls idrottshall. Kom och kolla vet jag! heja på Spyken. Vi i röda tröjor alltså.

Väl hemma igen satte jag mig och planerade vad jag skriva på svenskaskrivningen imorgon. Vi ska skriva ett brev till Voltaire med inslag av hans bok Candide. Drygt javisst!

Nu ska jag lyssna på matchen Frölunda-Skellefteå AIK.

/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0