Denna kvällen ska jag andas, sen, då jävlar!

Äntligen, äntligen har Hannas små vänner lugnat ner sig lite. De skrattar i alla fall inte lika hysteriskt. Även Kelvin har lugnat ner sig. Nu kan man snart höra sina egna tankar. Skönt.

Har precis skrivit ut mitt schema för period 2 som börjar om två veckor tror jag. Det är sämre än förra perioden, men inte fruktansvärt dåligt. Hade kunnat vara värre om man säger som så.

I helgen ska jag studera fysik. På riktigt. Jag ska bannemej ha MVG i fysik A! Jag vet att fysik B kommer gå åt helvete och då måste jag ju väga upp med ett bra betyg i fysik A i alla fall, eller hur?..


Tuff låt. God natt.

/Karin

I'm a young soul
In this very strange world
Hoping I could learn a bit bout what is true and fake
But why all this hate?
Try to communicate
Finding trust and love is not always easy to make

-Yael Naim-

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vem är kelvin?

2010-01-09 @ 10:19:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0