2010

Ett nytt år och här sitter jag och lyssnar på Navid Modiri & Gudarna.

För er som undrar så var jag i Göteborg hos min kära Simon från den 30:e till den 3:e. Första natten fick vi sova gratis på hotell, eftersom Simons tåg från Stockholm var 3,5 timme sent (jag fick sitta på centralen själv och vänta..) och vi då, enligt SJ, skulle missa sista båten till Asperö. Så så dumma är inte SJ som bjuder på en natts vistelse på ett superfint hotell+frukost!

Nyår firade vi hemma hos Simon med trevliga människor och god mat! Raketbilder kommer så småningom.. Under dessa fyra dagar i Göteborg hann jag även med att:
Leta och hitta lådor
Äta köttbullar på IKEA
Pärla
Pussla
Se Star Wars och Black Sheep
Åka spårvagn
Åka båt
Äta kinamat
Poppa popcorn
Plugga fysik
Fika
Handla godis på 4-gott
Gå/titta på Aeroseum
Halka
Skratta
Och en massa annat..

Imorgon ska jag till min storasyster i lund och plugga fysik. På torsdagen har jag d-dag och min lillasyster fyller även 13 år då. Hon börjar bli en stor flicka! Får väl gå och slå in presenten nu. Fast först ska jag se bronsmatchen mellan Sverige-Schweiz i Junior-VM.

Ha det bra.

/Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0