Vallåsen

Idag åkte jag skidor för första gången i mitt liv. Det var sjukt skoj! Kände mig riktigt duktig i slutet. Kunde svänga och allt. Plogade nästan inte alls! Wiiiii!
Här är några fina bilder:

Såhär glad ser man ut om man får åka skidor


Emelie och Ulrika var sjukt dåliga på att tränga sig. På något vänster lyckades de hamna sist i kön medan jag och Hedda redan hade fått våra skidor..


En av backarna. Bilden är sne jag vet, men gnäll inte, luta på huvudet istället!


Ulrika och Emelie

Superbra dag! Nu har jag dock lite ont i mitt knä och jag förstår inte varför. Konstigt.

/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0