Från det ena till det andra

Jag är ju en nörd. Det går ju inte att komma från; naturvetare, scout, har inget emot att läsa och använder glasögon (i alla fall när jag inte har linser). Så jag satt där och funderade för någon vecka sen. Vad kan jag lägga till i denna lista för att få mig att bli lite nördigare..? Så kom jag på det!


 
Japp, ni ser rätt. Jag är nu officiellt sett medlem i friskis och svettis! Nu ska jag bara börja träna också...



Jag och Jenny ska till Göteborg på lördag och shoppa. Jag ska sen träffa Simon och Jenny ska träffa sin syster. Vi har precis kommit fram till vilken buss och vilket tåg vi ska ta. Vi vill ju vara i Göteborg när de öppnar affärerna, så vår plan ser ut såhär enligt skånetrafiken:



Vi lär ju nästan vara ensamma både på buss och tåg. Spännande. Kamera ska självklart med!

/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0