D-dag

Eftersom man går på den bästigaste skolan ever så har man ju d-dag (alltså en dag då man är ledig för alla mina tusen nya läsare!) lite då och då. Idag var en sådan dag. Så man kan ju säga att mitt lov började klockan 16.10 igår. Sjukligt najs!

Idag har jag städat hela nedanvåningen. Kanske värt att anteckna? Vad vet jag. Jag hoppas nu på att mamma kommer bli superglad när hon kommer hem. Kanske säga något i stil med "Gud vad duktig du är Karin, du förtjänar en bamsekram!", sen kommer jag känna mig jättenöjd och duktig, fast jag inte gjort några läxor alls idag!

Ikväll ska jag leka med Linnea, Jenny och Elin. Det ska bli roligt. Måste dock försöka hitta ett sätt att ta sig ut till Linnea. Hon bor ju inte precis i stan om man säger som så. Jo, hon bor faktiskt mer på landet än vad jag gör, för jag bor inte på landet, sådeeså!!

/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0