VILKEN MÅLFEST!

Ja, skiter i om ni vill höra om min helg för först måste jag berätta om den helt otroliga matchen. Malmö FF mötte Elfsborg hemma. Elfsborg är guldtippade. Malmö har spelat pissedåligt. Trots detta, vinner Malmö med 5-0. 5-0, kan ni fatta det??!! Helt ***** otroligt. Jag var i chocktillstånd när det stod 3-0. När det stod 5-0 stod jag och skrattade samtidigt som jag sjöng för fulla muggar! IIIIIIIIIIHHHHHHH!
 Skånska flaggor i topp
 Vilke e ni?! Vilka e ni?!
 Malmö FF <3
 Malmö fick stående ovationer flera gånger!
 Välförtjänta 3 poäng

/Karin

Vad ska vi göra med Anders Svensson,
vad ska vi göra med Anders Svensson,
vad ska vi göra med Anders Svensson, när han spelar fotboll?
Doppa han i tacosåsen,
Doppa han i tacosåsen,
Doppa han i tacosåsen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

tacosåsen? Huh??

2009-09-21 @ 22:46:13
URL: http://sofiabengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0