Sova? Nä!

Jag har en styck huvudvärk. Därför har jag precis knarkat ipren. Jag borde nog sova snart. Tror jag.

5 saker jag lärt mig på sista tiden.

1. Att El Azizia är en kommun och stad i det nordafrikanska landet Libyen där den 13 september 1922 uppmättes en temperatur på 57,8 grader Cellulls, vilket är det varmaste som mätts upp på jorden...

2. Skillnaden mellan en anka och en and
 <-- Anka
 <-- And

3. Göra fajitas! Gott värre!

4. Att människor förändras. Ibland till det bättre, ibland till det sämre..

5. Att inte peta på pappas mage..

/Karin

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det låter bra! Hoppas du har det super i Sverige! Hälsa folk!

Puss <3

2009-09-14 @ 03:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0