Russinflum?

Helgen har varit bra. Mycket bra :)!

På lördagskvällen visade jag Simon den exotiska staden Staffanstorp med alla sina fjortisar och skumma människor. Vi gick även en liten tur ute på landet. Och nä, jag bor faktiskt inte på landet!

Idag kom mormor och Jakob på besök. Vi åt middag :). Gottgott! Efter middag+efterrätt tittade vi på TV. På tv4 film visade man en amerikansk film som hette "Svedala alla gånger" :S. Den utspelade sig i dalarna och alla pratade amerikanska. Den svenska brytningen på amerikanskan var helt underbar! Kan meddela att den filmen gjordes för läääääängesen! Något märklig, ja.

Ikväll var jag på promenad med Jenny. Det händer inte så ofta! ;)

Imorgon: Skola från 8.25 till 14.40
Tisdag: D-DAG!

/Karin

I wanna see you baby
Stayin by my side

-Lil Rain-

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tisdag: Sofia åker till USA!!

2009-09-06 @ 23:47:13
Postat av: HelloNicki

Snyggt där ;) Allt bra?

2009-09-07 @ 15:30:24
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0