Relax, take it easy!

Sitter här och lyssnar på musik. Har tryckt in så att det blir slumpvist valda låtar bland alla mina låtar på iTunes. Det är rätt intressant. För helt plötsligt sitter man och lyssnar på en låt som man inte lyssnat på på jättelänge!

Igår, fredag, höll jag, Anton och Konrad en 30 minuters lång lektion på svenskan. Jag tror ändå det gick ganska bra. Vår engelska var inställd. Då blev man glad vill jag lova! Vår engelsklärare..är inte..den bästa. Rättare sagt, vi hatar henne! Sämst, verkligen! Efter lunchen var det fysikprov.. Usch, usch, usch.. 7 av 8 uppgifter gick nog ganska bra. Sista uppgiften blev bara...nä. Men nu är det gjort och jag kan inte ändra det! Så nu..andas jag.

Igårkväll kom Emelie, Ulrika och Hedda till mig. Vi åt tacos med mina systrar, sen gick vi till Nöjes och handlade godis! Vi satte oss sen med godiset och tittade på "Hipp Hipp". Detta för att Emlie inte sett ett enda avsnitt! :O Vid halv 5 på natten ungefär sa vi att vi skulle dygna, men vid 5 orkade vi inte vara vakna längre xD haha. Klockan 10 gick vi upp och vid 11 var vi vid busstationen och dumpade av Ulrika och Emelie på en buss!

Jag och Hedda gick bort till scouternas loppis och checkade läget ;). Köpte örngott till Kelvin. Han är inte så petig med var de kommer ifrån. Nu ska jag nog snart ta en powernap. Känner att det behövs.


/Karin

Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

-Helen Sjöholm-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0