Ponyo

Idag var en ganska händelserik dag! På lunchen lyckades jag, med hjälp av Ulrika, att tappa ett glas. Fick en vacker liten applåd. Trevligt :).

På japanskan såg vi film. Ponyo hette den. Det är en ny film. Vi har inte sett klart den än, men det vi har sett har varit bra! Till filmen hade vår japanskalärare med sig godis/snacks. Och jag kan bara säga att japanskt godis inte är gott. Det smakade...fisk. Luktade på något slajmigt som tydligen skulle ha plommonsmak. Jag fick klökningar... Men man vill ju inte vara helt oförskämd så man försökte ju trycka i sig lie! Tur jag fick en toblerone av Pernilla som jag kunde ta bort eftersmaken med!

Efter att japanskan var slut gick jag ut till rökrutan och där stod en styck stoasyster och väntade. Vi gick till mormors bageri och tog en fika. Fick även en försenad födelsedagspresent. En sådan där riktigt bra kalligrafipenna! Ska skriva massa fina tecken nu alltså, höhö.



/Karin

You're beautiful
It's true..

-James Blunt-

Kommentarer
Postat av: - H*

- oh ye!

2009-09-09 @ 22:40:17
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0