Låter som om jag rökt i hela mitt liv

Här sitter jag och låter som om jag varit en kedjerökare i hela mitt liv. Blev ingen skola för mig idag. Mår bajs.

Inga näsdroppar eller halstabletter har jag heller. Inte lätt, inte lätt. Ringde till Staffanstorps vårdcentral innan. "Din placering i kön är nummer 23". Satt där i en timme och när jag väl kom fram hörde jag hur någon prassla med papper och sen blev jag klickad! Sjukt lack blev jag.. Nu har jag gett dem mitt nummer så förhoppningsvis ringer de inom en snar framtid!

Nu ska jag ta en powernap. Ha det gött!

 

/Karin

Var ska vi sova inatt?
Jag har en säng som står tom

-Perikles-


Kommentarer
Postat av: Mia

Hatar när det bryts (eller vad de gör) när man äntligen kommit fram.. Är inte ovanligt direkt heller.. :(

2009-09-29 @ 10:00:18
URL: http://duvetmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0