Den röda är nog lite finare

MÅNDAG! WIII SKOLA!!!!

...


Nä.


Idag efter skolan gick jag bort till Lollo. Hon var i Staffanstorp :). Vi gick en liten promenad med Ebba, sen var jag tvungen att sticka hem. Skillad som man är, lyckades jag glömma min glasögon hos Lollo. Hon var snäll och cyklade ifatt och lämnade de till mig :). Jag stack hem och..andades. Vädret gjorde mig stressad och varm. Sen cyklade jag ner till busstationen igen. Mötte Filli. Sen såg vi Harry Potter ch Halvblodsprinsen inne i Malmö! Finally!



/Karin

They're coming out to celebrate, to sing and dance and to escape
A crazy world where everything seems wrong

-Skyclad-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0