Kan man annat än att älska måndagar?

Denna måndag har varit flummig (inte russinflummig ;), haha). Vi var alla väldigt trötta, så allting blev roligt även saker som inte var alls roliga. På biologin var jag kreativ (bild finns nedan!). 

I eftermiddags var jag duktig och var på biblioteket med Jenny och pluggade. Kan nu 20 av x antal japanska tecken. Börjar komma ikapp de andra människorna som läser japanska, haha. 


 Man kanske skulle gått estet?

/Karin

Dancing in the moonlight
Everybodys feeling warm and bright
It's such a fine and natural sight
Everybodys dancing in the moonlight

-Toploader-




Djurgården - Malmö FF

1 - 2

:D

Pinsamt att stockholmssupprtrar aldrig kan sköta sig!.. Pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja jag ska inte klaga, jag är glad för att vi bor nära:) gött att MFF äntligen vann<3 haha

2009-09-15 @ 06:30:29
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0