Har du sett Malmö har du sett världen!

Hannas och min tur i Malmö var väldigt upplevelserik på många sätt och vis!

I Malmö var det i varje fall en marknad där de sålde saker från andra ställen i Europa. Bl a sålde de äkta brittisk fudge i ett stånd. Vi kunde ju då inte låta bli att köpa lite. Såg ju helt fruktansvärt gott. Tänkte här bjuda på en dålig mobilbild på det underbara godiset!


Vi fick även se gayparaden. En upplevelse absolut!

Så mycket shopping blev det inte, men två stycken trosor blev det iaf ;). När vi kom hem var mamma och pappa hemma från sin resa i kära Göteborg. Bokmässan var det som stod på schemat för dem!

Ikväll: Ompyssling av mig själv. Det är inte lätt att ha två förkylningar på två veckor!
 Lördagkväll <3
Tidningen köpte mamma i Göteborg till mig och i den lilla MFF-burken finns ipren och panodil. Det andra ser ni förhoppningsvis vad det är för något!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Frölunda-matchen. Ha det gött!

/Karin

Jag vet inte vem jag är
Men jag vet att jag är din

-Håkan Hellström-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0