Glöm inte att läsa inlägget under ;)

Min helg har varit fruktansvärt mysig och rolig!

På fredagen såg (eller iaf hörde!) jag Håkan Hellström. Han var underbar. Vi kom dock in lite sent, eftersom där var rätt mycket folk. När Simon och jag sen skulle till Asperö lyckades vi missa båten som gick 23.35. Nästa båt gick 01.15. Så det fick bli att sitta i väntsalen med en massa märkliga Domsö-bor!

I princip hela lördagen var vi på 30-årsfest hos en av Simons vänner. Festen var på Brännö. Grannön till Asperö. Det var mycket fint väder och en trevlig fest. Det var även under denna fest Gustav Vasa återuppstod, haha.

Söndagen var inte riktigt lika händelserik. Jag fick en liten rundtur på Asperö. Det tog ca 10 minuter, hihi. Sen åkte vi in till fastlandet och åt pizza för att Simons syster Ronja fyllde 8 år! Pizzerian hade en något annolunda inredning..ja. Tog tåget hem vid 19.42 :(.. Pappa var snäll och hämtade mig i Lund halv 12 ungefär.





Idag har det varit skola. Det var något som hette Big Wheel Theatre vid 10.30. Det var en teatergrej där publiken fick vara med och göra en massa grejer. Det var roligt må jag säga, men det var kanske för att jag slapp göra något.
UUOOLLRIIKKAAA! (okej, det är typ ingen som fattar det, men skit samma.)

Sen hände det inte så mycket mer. Jag ska nog sova strax, men först ska jga försöka ta hand om min stackars hals som inte mår så bra. Rethosta hela helgen och sen match på det. Gos!

/Karin

Vad jag bryr mig om
är att höra dig andas
veta att du är nära
förlåt, nu slutar jag

-Håkan Hellström-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0