Failure

Mögig dag idag, ja. Allt gick bajs... Vacker svenska där btw!

Varför detta nederlag då?
På engelskan skulle vi skriva bookreview. Det gick trögt och det gick inte snabbare p g a.  detta:
 Heja våra datorer!

Gjorde kemiprov. Det gick inte bra, inte alls bra. MVG borta där ja!

På vägen till bussen upptäcker jag att jag tappat mammas cykelnyckel. Detta är andra gången jag lyckats med det. Har jag tur kanske någon snäll människa lämnat in den i receptionen.

Får väl bli att gå och hämta helvetescykeln på busstationen nu då?

/Karin

Money makes the world go 'round
People will be people always
Baby, what goes up comes down
This I know, so here I go

-Amanda Jenssen-

Kommentarer
Postat av: Helene

jaha! :D men gud vad kul :) på vilken skola går du? / årskurs? :)

2009-09-25 @ 21:43:45
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ah, så fail! Det kanske var bra att jag lämnade bort min dator då..

2009-09-26 @ 04:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0