En gång är ingen gång, två gånger är en gånggång

Jag tänkte att jag skulle måla mina naglar lite fint. Jag började måla och insåg att det inte blev alls fint.. Så nu har jag skitfula naglar som jag inte orkar göra något åt!

Skolan idag var seg. Japanskan var rätt rolig dock. Jag fick göra ett litet muntligt prov eller vad man ska säga. Gick rätt bra tror jag. Hon sa inte att det var något jag skulle förbättra i alla fall. Om det betyder att jag var bra, eller om jag var dålig eller om hon bara glömde säga något vet jag inte...

Imorgon blir det simning på Högevallsbadet. Ändå rätt härligt. Frågan är hur vi ska hinna äta, men det löser väl sig (som kemisten sa, höhö).

Sitter och ber lite snällt om att jag inte vill bli sjuk. Är helt förkyld nu. Jag har inte tid att bli sjuk! Jag vägrar bli sjuk! Dumma, dumma, dumma...

Här får ni en söt sång att gosa med..eller nått..


/Karin

You're my Achilles heel

-Toploader-

Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh håkan är bara så bäst!

Sett honom live någon gång? :)

2009-09-16 @ 23:18:22
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

många av hans låtar är bra

2009-09-17 @ 11:53:00
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0