Disponibel dag

Idag har det varit d-dag/DD-dag/disp-dag/disponibel dag! Det var skönt. Jag planerade att jag skulle plugga och städa. Hälften av min planering har jag gjort. För jag har varit duktig och gjort en massa matteuppgifter, gjort klart en kemistencil och läst ut "Animal Farm" till engelskan! (Btw, animal farm är en av de absolut tråkigaste böckerna jag läst). Städningen blev det inte så mycket av. Kan hända att jag fixar det ikväll samtidigt som jag tittar på extramaterialet till säsong 10 av Vänner!

Ikväll blir det en liten promenad med min kära Jenny. Sen är det skola imorgon klockan 08.25... Och på kvällen kommer Simon :D!

Här har ni en mycket bra låt som jag håller på att lyssna sönder just nu!


/Karin

Teenage dreams in a teenage circus
Running around like a clown on purpose

-Mika-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0