Det sägs att det bara finns ett visst antal berättelser

Idag har jag varit duktig. Pluggat en massa. Lyckades bli klar redan vid 12 :O! Jag hade ju planerat att pluggningen skulle ta hela dagen.. Så gick det med den planeringen. Istället för att då sätta mig vid datorn så tänkte jag att jag kunde städa lite. Det slutade med att jag dammsög och våttorkade hela nedanvåningen. Vet inte vad som flög i mig. Men det kändes rätt bra efter att jag gjort detta volontärarbete. När mamma sen kom hem fick man ett väldigt tacksamt tack och en fin kram :).

Har fixat en massa låtar idag också. Så nu har jag en superbraig spellista med endast tre artister. Inte likt mig alls.


Ha det nu bra små vänner!

/Karin

Jag tänkte sjunga nåt för dig igen, men när jag blir för full för att sjunga
kan vi promenera hem i GBG-regn
Jag flyger högt och det känns som jag faller igenom igen
och jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

-Håkan Hellström-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0