Dagens textrader!

Jag tänkte skriva upp lite sköna textrader från olika låtar. Bara för att jag inte har något vettigare för mig! :D

I've got soul, but I'm not a soldier All the things that I've done - The Killers

If this is a rom-com kill the director Kill the Director - The Wombats

I sit and talk to god, and he just laughs at my plans Feel - Robbie Williams

Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig Jag hatar att jag älskar dig - Håkan Hellström

Det ordnar sig med lite socker på Med socker på - Navid Modiri och gudarna

Someday we'll know if love can move a mountain Someday we'll know - Mandy Moore feat. Jon Foreman

/Karin

Kommentarer
Postat av: Alician - miljöblogg

Gillar den Robbie-raden:)

2009-09-15 @ 17:17:53
URL: http://ladygreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0