Dagens låt

Dagens låt är Hej domstols låt: Rör inte min snurrande dörr. Den finns dock inte på youtube, men texten har jag så den kan ni läsa. Det är egentligen den som är intressant i denna låten liksom!

Du kan krossa flaskor
i huvudet på dig själv
Du kan bada med feber
i en isande älv

Du kan äta kläder
som du dränkt i jodopax
Eller gå till jobbet
utklädd till en flundra eller lax

ooohh oooohhh ouuhhhh

Ja det mesta som du gör
det kan jag låta gå förbi
Men snurrande dörrar
ska du bara låta bli!

Då är du
Helt dum i huvudet
Du är värsta idioten
En riktig dåre om du frågar mig

Du är redo för hispan
Du är helt bäng i roten
Fy fan vad jag ser ner på dig!
Fy fan vad jag ser ner på dig!
Om du stannar upp en snurrande dörr!

Du kan slicka på stolpar
av nerfrusen metall
Eller dricka stearin
ur en brinnande marshall

Du kan använda sandpapper
som karta i Sudan
Eller titta på vad tv4
visar mitt på dan

ooohh oooohhh ouuhhhh

Ja det mesta som du gör
det kan jag låta gå förbi
Men snurrande dörrar
ska du bara låta bli!

Då är du
Helt dum i huvudet
Du är värsta idioten
En riktig dåre om du frågar mig

Du är redo för hispan
Du är helt bäng i roten
Fy fan vad jag ser ner på dig!
Fy fan vad jag ser ner på dig!
Om du stannar upp en snurrande dörr!

*anonym röst*
"Jag heter Sven Erik Axelsson,
45år gammal, Södertälje, och jag har...
stannat en snurrande dörr"

Idiiiiooooooooooooooot!!!!
Idiiiiooooooooooooooot!!!!
Idiiiiooooooooooooooot!!!!
Idiiiiooooooooooooooot!!!!
Idiiiiooooooooooooooot!!!!
Idiiiiooooooooooooooot!!!!

/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0