D-dag

Idag var det då dags för en d-dag igen. Älska Spyken!

Jag var rätt seg hela dagen, mne lyckades till slut göra en matteuppgift och läsa igenom (och nästan förstå) fysiken till provet på fredag! Det känns nästan som att att det kan gå bra, nästan.

Ikväll kommer Jenny hit och då ska vi se Idol! Sådär lagom skojigt att sitta och skratta åt alla som tror de kan sjunga.

Det var Umeå som blev Kulturhuvudstaden 2014. Lite synd. Lund känns bättre, men det är nog mest för att det ända jag vet om Umeå är att det ligger i norrlandnorrland! Där är det kallt har jag hört.

Idag var min mamma snäll och gav mig en gymnasiekalender (vår klass inte fick några!). Så nu har jag en massa rabattkuponger. Bra att ha om man är snål som jag, höhöhö.


/Karin

Av längtan till dig

-Cajsa-Stina Åkesson-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0