Acetylsalicylsyra

Huvudvärk hela dagen, YES! Ingenting verkar hjälpa...

Var på badet första lektionen (var dock inte med). Kan säga att vara på ett badhus är sjukt bra för huvudvärken..not..

På eftermiddagen hade vi matte och fysik. Funkar också jättebra när man har huvudvärk! Slutade 14.10. Jag och Hedda gick då till Burger King. De hade niceprice på någon crispychicken meal. Mums!

Åkte med pappa och klippte klorna på Kelvin. Han var duktig måste jag säga (Kelvin asså!). Jag var sen duktig och läste lite kemi. Har ju prov nästa fredag.

Idag var jag också på säsongens första scoutmöte! Vi åt kladdkaka med cornflakes istället för ströbröd i botten. Sjukt gott var det! Har också varit generös och delat med mig av mina mattekunskaper till Jenny :).

Nu ska jag nog snart sova eller nått..

/Karin

Det var en kyckling
Hon hette Gullefjun

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har insett hur mycket tur vi har med proven i Sverige, här kan man ha över tre prov på en dag! Min spanska kompis har tex 3 prov imorrn :P



Om du nu ville veta det x')

2009-09-18 @ 00:00:29
Postat av: Cattis

Åh, jasså! Så roligt :D

2009-09-18 @ 06:22:20
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0