Visst känns det som att kärleken väntar?

Jag lyckades sova till 11 idag. Miniapplåd till mig. I mitt huvud har jag en automatisk väckarklocka som brukar plinga sådär vid 9-tiden. Det är alldeles för tidigt!

Idag var jag i Lund med Jenny igen. Vi hämtade mina glasögon. Det var tjocka glas vill jag lova. Man kan ju tro att jag är blind eller något. Vi gick sen till mormors bageri och tog en varm choklad. Träffade även Ulrika där.

I fredags på kemin lekte vi med handvärmare och kylpåsar. Jag tyckte de hjärtformade handvärmarna var så gosiga så idag köpte jag ett på Tiger.



Ha en supersnajsig kväll :)

/Karin

Money makes the world go 'round
People will be people always
Baby, what goes up comes down
This I know, so here I go

-Amanda Jenssen-

Kommentarer
Postat av: TOMATTROLL

åh, de är verkligen supermysiga!:)

2009-10-28 @ 21:17:11
URL: http://tomattroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0