Tydligen är jag 12 år..?

Lunch på Jensens Böfhus blev det idag. Servitrisen var snäll och gav mig barnmenyn. Jag blev sådär glad. Läste senare på den och då stod det "Alla rätterna gäller för barn t.o.m 12 år.". Så vadå? Ser jag ut som en 12-åring? Min lillasyter är 12. Jag fyller herregud 18 om ett år! Jag beställde förstås inte från barnmenyn. Kände att de pyttesmå portionerna aldrig skulle mätta äter-som-en-man-Karin.

Efter lunchen forsatte vi(mamma och systrarna) letandet efter de perfekta plaggen. Jag lyckades hitta en superfin jacka på Vero Moda. Hittade även matchande vantar och halsduk där. Jag kan tyvärr inte erbjuda några bilder på mina fina kläder, eftersom den enda kameran jag äger är den på mobilen. Med mobilen blir det inga vackra bilder vill jag lova.

Nu ska jag ut i regnet och springa ett varv runt huset för att bli av med min rastlöshet. Eller inte..

 (Bild hittad på google)

/Karin

While you kissed me goodnight in the happyland

-Amanda Jenssen-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0