Snabb uppdatering

Jag var duktig och satt inte vid datorn igår! Istället gjorde jag engelska och plugga matte.

Idag hade jga matteprov. Det kändes bra. Klarade en MVG-uppgift! Vi hade ingen kemi idag så vi slutade 12.20. Jag, Emelie och Hedda gick då på stan lite. Köpte nagellack på Kicks. bokade tid för ansiktsbehandling. Verkar sjukt najs! Sen bokade jag tid för optiker också, men insåg sen att jag inte kunde den tiden så jag fick ringa och byta tid!

Nu har jag precis packat färdigt för årets Luftating. Orkar inte förklara det mer än att det är en scoutgrej ;) haha. Så i helgen ska mna befinna sig i Kävlinge. Exoitiskt.

På måndag är man ledig :). Skönt värre!

I torsdags var vi i stadsparken på gympan. Jag var inte med, så istället fascinerades jag av ankorna (eller änder som det var, men det låter gulligare med ankor!).
 Dålig bild på ankor i Stadsparken.

 Västtrafik-buss omgjord till Skånetrafiken-buss! ;)

/Karin

And let me tell you they will always pull you down
Before you know it they will take your smile and push you around
They will fight and struggle
to blur and trouble
your sense of solid ground

-Marit Larsen-

Kommentarer
Postat av: A

Fin blogg:)

Lust att skänka en fråga, i min frågestund? ^^

Kram!

2009-10-04 @ 10:15:08
URL: http://enligtamanda.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej fin blogg=)

Vad sägs som att lägga till varandra på bloglovin?=)

2009-10-04 @ 10:15:11
URL: http://awrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0