Nu har jag också sett den



Nu har jag sett Män som hatar kvinnor med Jenny. Jenny bara "nä, den är inte så läskig!". Varför cyklade jag då hem så fruktansvärt snabbt? Ändå tur att jag bara var hemma hos henne som bara bor ca 200 meter bort. 

Bara så ni vet så är Jenny för tillfället helt psykiskt ostabil och kommer därför sluta sina dagar i scientologrörelsen.

Detta gör mig orolig. Vi får hålla tummarna att det inte stämmer.

Min dag för övrigt har varit ganska rolig. Efter lunch kändes det som om allting spårade ur och vi satt mest och skrattade. Men det var roligt!

Jag har lyckats laga knappen på min dator som jag visade bild på för x antal veckor sen!

/Karin

It's a beautiful day
Don't let it get away

-U2-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0