Maskar är inte min grej

På biologin idag kollade vi på daggmaskar. Hur de rör sig och sådär. Slutsats av lektionen: Maskar är inte min grej. Något av det räligaste* som finns faktiskt. Satt och rös (och frös) hela lektionen. Inte kul!

*För alla ickeskåningar så kan jag berätta att rälig ungefär kan översättas med äcklig.

Sverige har väl börjat spela sin match nu. Fast jag ska nog inte se den, utan satsar istället på Danmark-Ungern matchen! :)

Kommer ett inlägg till med en dagens låt. Så sitt kvar!

/Karin

Lite som kung midas
Allt du rör blir till moll

-Navid Modiri och Gudarna-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0