Halvblind?

Idag var jag hos optikern. Han kom fram till att jag har rätt mycket synfel. Man skulle nästan kunnat tro att jag är halvblind, men riktigt så illa är det inte. Han meddelade dock att jag lär få rätt tjocka glas. Jag bara ser sånna där glasögon som päronen en gång i tiden hade. Läskigt värre.

Imorgon blir det klassfoto. OMG, vad ska jag ha på mig!!!???!! Lagom störigt att vi ska to foto klockan 9.45 när jag egentligen börjar klockan 10..

/Karin

Jag tänkte sjunga nåt för dig igen, men när jag blir för full för att sjunga
kan vi promenera hem i GBG-regn
Jag flyger högt och det känns som jag faller igenom igen
och jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

-Håkan Hellström-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0