Gör mig lite gladare (läs längst ner)

Onsdag idag. Min jobbigaste skoldag. Börjar 10 med bilogi har sen matte. Båda dessa lektioner är i 70 minuter. Fysik efter lunch. Inte precis favoritämnet... Japanska sist, som i och för sig är rätt kul, och slutar då 16.10..

Idag var det prov på japanskan. Som tur var, var det bara på det ena alfabetet (det jag kunde!) så det gick mycket bra :).

Hann knappt hem förrän jag var tvungen att cykla iväg igen. Mitt hår skulle få lite nytt liv. Jag vet inte varför, men jag har alltid sjukt svårt att hitta till min frisör xD. Men jag lyckades även denna gången. Fint blev håret mitt. Även om hon höjt priset från 220 till 240 kronor :O!


 Läs Jennys blogg

/Karin

Because I miss you love
I miss you love
I miss you love
 
-Maria Mena-


Bli medlem här.

Eller här.

Tack :).

Kommentarer
Postat av: Natalie:)

ALOHA:)

Checka gärna in min höst-blogg, hihi.

Hoppas du mår bra:D

KRAM / http://nataliesdays.blogg.se

2009-10-07 @ 22:29:46
URL: http://nataliesdays.blogg.se/
Postat av: Marie

Varför är det obegripligt att Peter Forsberg inte slutat än? Han älskar att spela hockey och mentalt har han antagligen inte kommit till det stadiet att han vill sluta, that´s it.



Du har säkert själv en passion i livet, något du älskar, och det gissar jag att du vill fortsätta med även om du skulle möta på svårigheter. Så varför skulle det vara fel av honom att göra det?



Så länge han själv fortfarande VILL spela, och TROR på att det kan fungera så är det väl inte ett dugg förvånande att han fortsätter.



Och gällande det klassiska argumentet om att han ska tänka på sin framtid och inte spela mer nu så han (kanske) drar på sig än mer skador: Ja, men vi gör väl alla saker som kan skada oss, men vi gör det ändå. För att vi vill.

2009-10-07 @ 23:49:39
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/
Postat av: Chili

ledsen du..men é redan medlem på båda ställena:(

2009-10-08 @ 17:20:46
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0