I Löv You

Idag har varit en bra dag får jag nog allt säga. Hade en engelskalektion med en ovanligt positiv engelsklärare. Det var inte så att hon kom skuttande in, men hon var iaf inte lika butter som hon brukar vara.

Jag och Hedda var och hämtade ut våra Spyken-tröjor idag. Skitfina är de! Efter skolan gick Hedda, Ulrika, Emelie och jag till kyrkogården som ligger vid Spyken och tog foton. Varför kyrkogården tänker ni? Jo, ser ni, där var fina höstlöv. Inom en snar framtid ska jag nog lyckats tigga till mig fotona av Hedda så att jag kan visa er!

Ikväll var jag i Lund på litteralund och lyssnade på Katarina von Bredow. Har ni inte läst någon av hennes böcker kan jag definitvt tipsa er att läsa dem




Har haft fredagsmys med mig själv idag (inga snuskiga fantasier nu, tack!). Familjen min var/är på kalas hos mina kusiner. Kollar nu på "Monster till Svärmor". Den är sådär. Ha en fortsatt bra fredag. NU är det btw lov! :D

/Karin

Don't stop me now
Cause I'm having a good time

-Queen-

visitkort

Kommentarer
Postat av: Sofia

Katarina von Bredow är bra. Jag lyssnade på henne för två år sedan. :)

2009-10-24 @ 01:32:11
URL: http://sofiabengtssonn.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag köpte den nya boken idag, - lycka ! :)

2009-10-24 @ 17:52:52
Postat av: L i n n e a P h i l i p s s o n

underbar låt : ) : )

2009-10-25 @ 19:54:49
URL: http://linneamatildaphilipsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0