Dansar man inte, finns man inte.

Idag har jag ätit mat. En massa mat. Men det var gott!

Jag har pluggat en massa japanska. Det var sådär lagom drygt.. Ska bli intressant att se hur jag klarar provet imorgon.

Nu ikväll var jag på scoutgården och var med på styrelsemöte. Man råkar ju faktiskt ha den eminenta titeln: suppleant till kårstyrelsen för Sekamehu. Fint ska det va vet ni. Ska kanske även bli ledare för bävrarna (de som är 7 år). De behövde lite hjälp på den avdelningen. Endast tre ledare (som alla är lite äldre) som ska ta hand om 20 småscouter. Det kan vara rätt jobbigt vil jag lova.

Nu ska jag nog lyssna på lite musik och sådär. Här får ni en fin låt som ni kan lyssna på :).



/Karin

Hör du mig?
Hör du mig?
Kan du höra mig?
(Hör du mig?
Hör du mig?)
Allt det här är för dig
Hör du mig?
Hör du mig?
Kan du höra mig?
Allt vi sagt, allt vi gjort blev en sång för dig

-Kent-

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE WESTMAN

Sv: hihi, nejmen tack så mycket! :) Hur är läget en dag som denna?

2009-10-07 @ 07:32:48
URL: http://jwestmans.blogg.se/
Postat av: eve

Braig låt, kentlåten alltså.. :D

2009-10-08 @ 01:13:06
URL: http://evelines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0