Bourgeois Shangri La

Jenny och jag var duktiga idag och cyklade ner till biblioteket för att plugga. Det gick bra (även om de bredvid oss hade ett möte och inte insåg att de satt på ett bibliotek och inte ett café!). Jag är nu före i min planering. Hade planerat att repetera kapitel 6 och 7 denna veckan (måste repetera hela boken, eftersom jag har slutprov snart), men jag lyckades även läsa igenom kapitel 8!

Sjukt sugen på att gå en promenad. Ska nog göra det. Undra om Jenny vill följa med? :)

/Karin

Vi gör det här för vi måste
Vi gör det här för att vi kan

-Navid Modiri och Gudarna-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0