Vuxenpoängen bara haglar in!

Igår skrapade jag ihop två vuxenpoäng.

Det första var för att jag drack kaffe. Det var bara två matskedar, men trots allt kaffe! Så kom inte här och kom. Sen att jag lagt en sockerbit i de två matskedarna och att jag tog en bit kaka efter varje klunk behöver vi ju inte nämna..

Det andra var för att jag pratade framtid med mina kära päron. Jag kom fram till vad jag tänka mig att utbilda mig till och sådär. Spännande ska det bli!



I fredags hade jag kemislutprov (trodde det gick bra, men sen kom resultatet igår och då var det inte alls bra..).

helgen spenderade jag, som jag sagt innan, i Göteborg. Jag var där med på Svenska ScoutFörbundets förbundsstämma. Det var rätt roligt för jag slapp själva stämman. Istället var jag i lekhörnan med Simon. Där lekte vi en massa spännande lekar som folk skrev upp på ett stort papper.

Mer än så orkar jag inte skriva. Jag kan ju tipsa om att bilder från helgen finns på ansiktsboken.

 
En klassiker. Jennys vackra kossa.


Ha det superfint!
/Karin

You put a spell on me
I don't know what to do
It's an ability
That drives me closer to you
Your magic
Has got me where I want to be
Your magic
Is happening in front of me

-Alphabeat-

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snart kan ju du och jag gå till Espresso House och dricka kaffe tillsammans ju=) Vad tänker du utbilda dig till då kvinna? :)

2009-11-26 @ 17:04:59
URL: http://jennylandqvist.blogg.se/
Postat av: Natalia

Gud så söt blogg du har :)

Är det bra med dig idag? Kramen :)

2009-11-26 @ 18:15:25
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: stina lindblad

häftig header

2009-11-26 @ 19:08:36
URL: http://stinalindblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0