Murbruk och bilar?

Haha, glömde berätta om vårt otroligt manliga samtalsämne vid maten idag. Av någon anledning började vi prata om betong och murbruk. Vi kom fram till att murbruk använder man till murar och inte i badrum som Hedda fick för sig xD. Nä, för vet ni vad det man har i badrummet heter? Ja, just det, fogmassa.

Vid ett annt tillfälle satt vi och kollade ut genom fönstret i matsalen och försökte komma fram till om bilarna som körde förbi hade metallic.

Kan tala om att jag fått ett lite bättre intryck av mattanterna idag. De sa att vi fick ta hur många pannkakor vi ville, så länge vi åt upp dem! Jag lyckades trycka i mig 5 stycken! Kan bero på att jag inte äter ärtsoppa. Men man får ju faktiskt passa på när mattanterna är så snälla.



/Karin

Kommentarer
Postat av: josefinestrandh

Fin blogg, bevaka gärna min med. :) puss!

2009-11-06 @ 12:22:10
URL: http://mydailylife.blogg.se/
Postat av: Cozumel

Hejhej!



Här är allt ifrån en 16årings liv som före detta anorektiker, abort, relationer, åsikter och mycket mera. Hoppas ni hittar något intressant att läsa om..

/Cozumel

2009-11-06 @ 13:35:20
URL: http://cozumel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0