Huvudvärkstablett kanske?

Idag var det dags för skola igen. Trevligt med människor. Tråkigt med lektioner.

Har idag varit duktig och lagt upp en planering om vad jag ska göra varje dag (läxor, prov m.m. menar jag då). Har även hunnit med att vara med på styrelsemöte. Snajsigt värre. Fick en mycket fin tecknig av Maria. Jag ska nog rama in den, för fin var den! Jag äger ingen bra kamera så därför får ni ingen bild.

Nu ska jag sova. Kanske inte. Vi får se.

/Karin

För du är det finaste jag vet
när allt annat här
är falskt och fel

-Håkan Hellström-

Kommentarer
Postat av: maria

Söte! Ska jag köpa en ram till dug?

2009-11-05 @ 21:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0