BRETON Minis och Oboy

Nu sitter jag och tröstäter BRETON Minis med Cantadou - pepparrot. Till denna fantastiska mat har jag ett glas oboy. Anledning till tröstätning? Det är 3 veckor tills jag får träffa Simon igen. Tycker inte om mitt kemi-slutprov... Jag kan berätta för er att den där pepparrotstjollahoppet smakar sådär, men det får duga!

NU till något helt annat. I fredags kom jag fram till att det för mig tar 8-12 minuter att gå ner till busstationen. Så nu kanske jag äntligen passa tiden lite bättre och inte komma cirka 10 minuter innan bussen går!

Har haft en superdupermysig helg med Simon. I lördagskväll kom mormor, Sara och Sebastian över för att fira Mårtens afton (mårten gås). Vi åt dock inte gås utan fläskött (vi skippar detaljerna i min familj ;) haha). Idag (söndag) var vi på årets sista MFF-match. Mer om den i nästa inlägg.

Imorgon är det d-dag och utvecklingssamtal som gäller. Gos.



/Karin

I cry for you, cry for you
I cry because i cannot help it
So it runs and it falls
And ain't no stoppin' at all

-Lykke Li-

Kommentarer
Postat av: Hedd

dude, mårtensafton är väl om två veckor? det var iaf alla helgons dag i lördags.. A bit slow? :P Ha så kul med leiffy imorrn :D

2009-11-01 @ 23:52:47
Postat av: Anonym

Hedda: Vi brukar kombinera de båda två. Först äter vi gåsamat sen går vi till kyrkogården och tänder ljus på morfars grav. :)

2009-11-01 @ 23:54:03
URL: http://karinbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0