"Vi har vatt i europacupfinal, europacupfinal"

Har degat hela dagen, suprise!! Vet inte hur, men jga lyckades vakna vid 10, man bara..nä! Jag ville ju sova..

Idag var det sista matchen innan uppehållet. Malmö mötte GAIS. Som faktiskt hade förvånansvärt mycket supportrar för att inte vara något storlag! Det var en skojsig match iaf tills 85:e minuten.. Då gjorde GAIS 2-2 målet och deras målvakt började gnälla en massa och låg på marken "och mådde jättedåligt.." Detta är anledningen till att jga hatar fotbollsspelare. De ska alltid hålla på och vara helt klena och bara gnälla -.- Lägg märke till att jag inte hatar fotboll utan fotbollsspelare! (och ja, jag är rätt hatisk av mig.. Speciellt när det inte går bra för Malmö :'(..)
Nu e det då uppehåll fram till 5 juli. Malmö möter då Kalmar hemma :). See ya then ;)

Ska sova nu för jag är sjuktligt trött!

Godnatt <3
/Karin

Ofere oooo Ofere
Han kom från Afrikas land
Och satte våra hjärtan i brand

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh, vi måste se Kalmar matchen och sen ska jag fanemej se alla matcher som e kvar;)<3

2009-06-01 @ 11:23:19
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha jaa:D<3

2009-06-01 @ 19:15:25
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0