Samedi - Bara för att Emma pratat franska hela kvällen ;)

Idag är det lördag. Jag somnade typ 3. Eftersom min kära hund fick för sig att han skulle sova i min säng och vara allmänt jobbig hela natten. Trött som jag var så orkade jag inte flytta på honom så därför tog det lite tid. Hade ställt min väckarklocka på halv 10, men av någon anledning vaknade jag vid typ 8. Jag förstår inte hur jag kan vakna så fruktansvärt tidigt när jag borde sova :S. Vid halv 12 kom Filli, Lollo, Fillis mamma, Peter och Brolle och hämta mig :). Vi åpkte till Humlebo. Där var det redan några människor (dock inte som vi kände). De skulle kolla läget för de skulle ha någon slags klassresa där eller vad man ska säga :P. Vi gick sedan en runda i skogen och leta upp lite platser där vi kan ha kontroller på :). Vi lyckades faktiskt planera än hel del tycker jag och sen var det väldigt skönt med en runda i skogen :).

Nr jag kom hem duschade jag, lyssnade på musik och fixade mig. Sen stack jag och Emma till Trissa. Där vi slog in deras presenter och sen stack vi bort till Lollo där Filli redan var. Kvällen fylldes av grillad mat, choklad, franskt lexikon och en massa fniss och skratt :D. Tack för kvällen <3.

Såg precis vänneravsnittet där Rachel har flyttat in hos Joey och hon står och kastar vått toapapper på väggen. Ser så sjukt kul ut hahaha. När jag flyttar hemifrån ska jag lätt leka med sånt och också med maisena och vatten haha. I'm a little bit weird but I like it :).

Natti natti <3
/Karin

Smuk som ett stjerneskud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0