Remoulade ska sägas på danska!

Nu har jag ätit hambÖrgare med remouladesås. Och remouladesås måste man säga på danska annars blir det bara konstigt! Lyckades även peta in ett eller två ruccolablad i den mumsiga hambÖrgaren. Så det får bli min grönsak för dagen om jag inte lyckades få med någon paprika eller något annat gojs med ost och skinksåsen i skolan idag. Shit, vad jag saknar ost och skinksåsen på Hagalid. Hade fan kunnat leva på den!

Har nu lyckats få ihop ca 2 sidor av mitt historiaarbete, bara sådär 5 kvar..  Så om du som läser detta intresserar dig av Berlinmuren och tycker det är kul och skriva får du gärna jobba lite på mitt arbete när jag är borta under hela kristihimmelfärdshelgen!! Jag skulle bli mycket glad :).

Nu ska jag väl återgå till att skriva för sen ska jag till scoutgården och packa inför det kommande Harry Potter-lägret

/Karin

You'll be the prince and I'll be the princess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0