Now do you see the green light?

Jag är typ glad, fick sån där lust att hoppa och skutta när jag gick av bussen. Jag vet inte riktigt varför om det är för att Michael Sandin gått ner 30 kg eller om jag lyssnade på when you were young samtidigt som det luktade våt asfalt..hmm.. Egentligen är det nog för att vi hade den roligaste kemilektionen någonsin! Det började med en kort lite genomgång om elektrolys (okej, det låter inte så kul, men det blev bättre jag lovar!). Sen fick jag visa alla hur man viker en papperslåda som vi skulle använda på labben på tisdag i nästa vecka. Sen var det någon (minns inte vem) som undrade om vi inte kunde vika pappersflygplan. Vår kemilärare blev förvånansvärt positiv till denna idé! Hon bad alla vika ett plan och ställa sig framme vid katedern och sen skulle vi se vem som kom längst ;) haha. Hon e ganska cool ibland xD.

Ikväll ska se estetmusikal med Hedda, Ulrika och Emelie :).
Nu ska jag laga mat :O!
/Karin

It runs all the way uptown to downtown
and the people that we drive by smile as if to say
that this must be a good sign
and that something real great will arrive

Kommentarer
Postat av: Sofia

Verkligen bästa kemilektionen!

Har kommit fram till att vår lärare är sjukt rolig och rätt flummig med :)

Najs.

2009-05-28 @ 20:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0