Min mormor är sötast!

oj detta blir mitt tredje inlägg idag! Ändå skillat ;)

Var på scoutgården och packade med massa ledare + Lollo och Emma. Det gick bra tycker jag. Jag var sjukt biffig och bar ett tält helt själv ;)

Stack sen hem till mormor för hon fyller år idag :D Grattis till henne :) Hon duka fram tårta och bullar och sen fortsätter hon leta efter kakor xD. Mår typ illa nu, för man kan ju inte tacka nä när hon e så snäll <3<3 Jag älskar min mormor ;) <3

Nu ska jag nog sova eller nått, God natt <3

/Karin

Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say yes

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill ha din mormor!!

Jag får sällan kakor av min mormor för i min familj är vi tjocka. :(

Kakor är gott ju!

2009-05-18 @ 23:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0