It's not me, it's you..

Tänkte då bara säga att jag fick VG+ på matte B nationella. Är nöjd faktiskt. Får nog VG i slutbetyg nu :). På franskan fick jag reda på att jag får VG i slutbetyg. Det är trevligt, hade ju inte bangat ett MVG, men what's you gonna do?.. ;)

Kemiprovet imorse gick nog ganska mycket åt helvete, men jaja.. Orkar liksom inte riktigt. Kemiprovet var dock det sista provet denna terminen. Ska bara ha något slags matte och fysikförhör också :). Har inte så mycket mer att säga u, Ska på estetmusikal imorron :).. :P

Natti natti <3
/Karin

Saw the world turning in my sheets

Kommentarer
Postat av: Sofie

du är grym! grattis till finfina betyg<3

2009-05-26 @ 21:35:18
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0