I think I'll try defying gravity

Det var en chill dag idag.. Fick reda på att jag får VG i svenska. Hade ju inte bangat ett MVG, men jag hatar att skriva så jag får väl nöja mig med ett VG :).

De här är till Emelie. Bara för att hon inte sett det (ni andra får också titta på det så klart ;)) och för att jag och Ulrika har citerat det hela dagen xD.
http://www.youtube.com/watch?v=cOpzIr1eUAU
http://www.youtube.com/watch?v=SOZ8Jv-ZZeg

Sen lite söta citat från Hedda, som låter precis lika random som dom va xD
"Kolla saluhallens tak!"
"Titta hej, HEJ"


Var på scouterna ikväll. Vi spelade pictonairy (undra om jag stava rätt där :S). Alla var sådär lagom trötta så det blev en hel del skratt xD.

Imorron: Biologi exkursion, shopping och bio med Emelie :D
Nu: Sova!

/Karin

No, I know, I'm no superman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0